اين پنجره صرفا براي تامين منابع مالي وبلاگ ايجاد شده است !

با کليک روي دکمه × یا دکمه بستن آنرا ببنديد

به وبلاگ من خوش آمديد


آخرین مطالب سايت

آخرین مطالب سایت

14 بازدید ۱۰ام مهر ۱۳۹۵ hossein دسته‌بندی نشده بدون نظر

بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر

بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر

بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر

بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر



بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر
بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر
بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر
بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر

 

بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر

بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر

دسته: مديريت هتلداري
بازديد: ۱۰ بار
فرمت فايل: doc
حجم فايل: ۱۸۵ کيلوبايت
تعداد صفحات فايل: ۲۳۴

امروزه صنعت توريسم در دنيا يكي از منابع مهم درآمدزايي و در عين حال از جمله پارامترهاي مؤثر در تبادلات فرهنگي بين كشورها مي باشد

قيمت فايل فقط ۱۲,۹۰۰ تومان

مسافرت و صنعت جهانگردي به عنوان بزرگترين و متنوع ترين صنعت در دنيا به حساب مي آيد. بسياري از كشورها اين صنعت پويا را به عنوان منبع اصلي درآمد، اشتغال، رشد بخش خصوصي و توسعه ساختار زيربنايي مي دانند. بويژه در كشورهاي در حال توسعه كه شكل هاي ديگر توسعه اقتصادي مثل توليد يا استخراج منابع طبيعي، از نظر اقتصادي به صرفه نيست، يا نقش چندان مهمي در صحنه تجارت و بازرگاني ندارد. به توسعه صنعت گردشگري توجه زيادي مي شود. بنابراين ترديدي نيست كه همه كشورهاي جهان تلاش مي كنند تا در رقابتي تنگاتنگ در پي بهره گيري از مزاياي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي برآمده و سهم بيشتري از درآمد و بالا بردن سطح اشتغال ناشي از بهينه سازي اين صنعت خدماتي در كشور خود داشته باشند.

صنعت گردشگري امروز در اغلب كشورهاي جهان، به ويژه جهان سوم، كليد اقتصادي به شمار مي رود تا جاي که در كشورها گردشگري بيش از ساير برنامه هاي توسعه در اولويت قرار گرفته است. و تلاش مي شود كه عواملي را كه در گسترش و رونق صنعت گردشگري مؤثرند شناسايي شوند. طرفداران صنعت جهانگردي بر اين باوردند كه اين صنعت مي تواند تنشهاي سياسي را كاهش دهد و براي صلح جهاني عامل تعديل كنده به حساب آ يد. در حالي که مرزهاي خارجي كشورها كم رنگ مي شود. پديده اي به نام «دهكده جهاني» معنا و مفهوم پيدا مي كند و بدين گونه دنيا روز به روز كوچكتر و افراد به هم نزديكتر و صميمي تر مي شوند.

در كشور ما كه عنايت به درآمدهاي غيرنفتي از سياستهاي ا قتصادي دولت محسوب مي شود. توسعه جهانگردي مي تواند به عنوان منبع درآمدزا و پربهره تلقي شود، كه در صورت برنامه ريزي صحيح قادر خواهد بود منبع ارزي قابل توجهي را در اختيار متوليان اقتصادي كشور قرار دهد. عواملي كه جهانگردان را وادار به انتخاب مكاني براي سياحت در كشورهاي خاورميانه از جمله ايران مي نمايد. مي توان به چند دسته تقسيم نمود كه از بين آنها مهمترين، وجود ويژگيهاي خاص بناها و مجموعه هاي تاريخي است. چرا كه اينگونه مكانهاي ويژه، مفاهيم واقعي زندگي و فرهنگ گذشتگان مردمان اين مرز و بوم را براي آنها بيان و يا ترجمه مي كند. جهانگردان براي رسيدن به چنين هدفي هرگونه هزينه و رنج سفري را از جان دل مي پذيرند. ولي آنچه حركت آنها را در اين راستا تسريع مي نمايد. وجود انگيزه هاي جنبي، سرگرميها، و وسايل راحتي جهانگرد است كه در مرحله دوم اهميت قرار مي گيرد. در اينجا چنانچه اين امر مورد توجه ويژه قرار نگيرد. و عملاً با فقدان يا كمبود آن روبرو باشيم يقيناً تأثير شديدي در ايجاد انصراف براي نيل به چنين حركتي خواهد داشت. بنابراين بايد نقاط ضعف اين صنعت در ايران شناسايي شود. تا شاهد رشد اين صنعت باشيم. هنگامي كه با عينك جامعه شناسي به صنعت جهانگردي مي نگريم. در مي يابيم كه جهانگردي يك ابزار گفتگوي فرهنگي و ايجاد تفاهم است كه در تمام طول تاريخ بشر تا عصر صنعت چنين بوده است. ولي چگونگي جلوه هاي جهانگردي از عصر صنعت تا به امروز اين اصل را از صورت عام و فراگير خود دور كرده است. صنعت با تمام جلوه هاي فني و اجتماعي خود بر جهانگردي هم مانند هر چيز ديگر اثرهاي آشكار به جا نهاده است. يكي از اثرهاي عمده اي كه صنعت جديد و پيامدهاي اجتماعي آن بر پديده جهانگردي فرو نهاده از معناهاي فرهنگي آن است. جهانگردي در عصر صنعت و ماشين بيش از آنكه يك حركت فرهنگي باشد يك حركت روانشناختي اجتماعي شده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب
مقدمه ۱
فصل اول : کليات
(۱-۱)-عنوان پژوهش ۴
(۱-۲)-بيان مسئله ۴
(۱-۳)-اهميت و ضرورت تحقيق ۶
(۱-۴)-اهداف پژوهش ۷

فصل دوم : چارچوب نظري ومفاهيم کليدي
(۲-۱)- تعريف مفاهيم ۹
(۲-۱-۱)-تعريف لغوي جاذبه ۹
(۲-۱-۲)-تعريف لغوي موانع ۹
(۲-۱-۳)-تعريف لغوي جهانگرد (توريست) ۱۰
(۲-۱-۴)-تعريف جهانگرد ديدگاههاي مختلف ۱۱
(۲-۲-۱)-تعريف لغوي جهانگردي ۱۲
(۲-۲-۲)-تعريف جهانگردي ازديدگاههاي مختلف ۱۲
(۲-۲-۳)-تعريف انواع مختلف جهانگردي ۱۳
(۲-۲-۴)-اشکال عمده جهانگردي ۱۴
(۲-۲-۵)-انواع مسافرت ۱۵
(۲-۲-۶)-انواع کلي جهانگردي ۱۶
(۲-۳)-آثار فرهنگي و اجتماعي جهانگردي ۱۷
(۲-۴)-چهارچوب تئوريکي پژوهش ۲۳
(۲-۴-۱)-فرضيه هاي پژوهش ۲۶
(۲-۴-۳)-تعاريف واژه ها و اصطلاحات ۲۷
مدل تحليلي پژوهش ۲۷
(۲-۵)-پيشينه تحقيق ۳۰
(۲-۵-۱)-پيشينه تاريخي صنعت توريسم ۳۰
(۲-۵-۲)-عهد باستان ۳۰
(۲-۵-۳)-قرون وسطي ۳۱
(۲-۵-۴)-رنسانس ۳۲
(۲-۵-۶)-انقلاب صنعتي ۳۲
(۲-۵-۷)-جهانگردي در زمان کنوني ۳۳
(۲-۵-۸)-تاريخچه جهانگردي در ايران ۳۴
(۲-۵-۹)-تحقيقات انجام شده در خارج از کشور ۳۶
)۲-۵-۱۰)-تحقيقات انجام شده در داخل کشور ۴۹
(۲-۶)-توريسم و جهاني شدن ۵۹
(۲-۶-۱)-ويژگيهاي جهاني شدن ۶۱
(۲-۶-۲)-عوامل مؤثر بر جهاني شدن ۶۲
(۲-۶-۳)-پيامدها وابزارهاي جهاني شدن ۶۲
(۲-۶-۴)-ابعاد جهاني شدن ۶۳
(۲-۶-۵)-واژه گردشگري الکترونيکي ۶۴
(۲-۷)-مفهوم جامعه شناسي جهانگردي ۶۷
(۲-۷-۱)-شيوه هاي شناخت جهانگردي ۶۹
(۲-۷-۲)-شناخت چند رشته اي جهانگردي ۷۳
(۲-۸)-سياستگزاري و برنامه ريزي گردشگري ۷۳
(۲-۸-۱)-تعيين استراتژيکي و سياستهاي گردشگري ۷۳
(۲-۸-۲)-سياستگزاري ۷۵
(۲-۸-۳)-برنامه ريزي ۷۸
(۲-۸-۴)-اهميت برنامه ريزي جهانگردي ۸۱
(۲-۸-۵)-مديريت ۸۴

فصل سوم : بررسي وضعيت جغرافيايي ، تاريخي ، سياسي ، فرهنگي و جاذبه هاي توريستي شهرستان کليبر
(۳-۱) -موقعيت جغرافيايي شهرستان کليبر ۸۷
(۳-۲)-بررسي پيشينه تاريخي شهرستان کليبر ۸۷
(۳-۳)-بخش اول : جاذبه هاي طبيعي شهرستان کليبر ۹۰
(۳-۳-۱)-آب و هوا ۹۰
(۳-۳-۲) -ناهمواريها ۹۱
(۳-۳-۳)-رودها ۹۱
(۳-۳-۴)-رودخانه ارس ۹۱
(۳-۳-۵)-کليبرچاي ۹۲
(۳-۳-۶)-ايلنگه چاي ۹۲
(۳-۴)-جنگلها و مراتع شهرستان کليبر ۹۲
(۳-۴-۱)-منطقه حفاظت شده ارسباران ۹۳
(۳-۴-۲)-آب هاي معدني ۹۴
(۳-۴-۳)-مخازن و معادن زيرزميني ۹۵
(۳-۵)-بخش دوم : جاذبه هاي تاريخي و فرهنگي شهرستان کليبر ۹۵
قلعه هاي تاريخي ۹۶
(۳-۵-۱)-قلعه بابک ۹۶
(۳-۵-۲)-قلعه آوارسين ۹۷
(۳-۵-۳)-قلعه پيغام ۹۸
(۳-۵-۴)-قلغه اغي ۹۸
(۳-۵-۵)-قلعه قلعه کندي ۹۸
(۳-۶)-برجهاي تاريخي شهرستان کليبر ۹۹
(۳-۶-۱)-برج کليبر ۹۹
(۳-۶-۲)-برج خانباغي ۹۹
(۳-۶-۴)-برج قارلوجا ۹۹
(۳-۷)-اماکن مقدّس و مذهبي ۱۰۰
(۳-۷-۱)-بقعه شاه قاسم ۱۰۰
(۳-۷-۲)-بقعه شاه حيدر ۱۰۰
(۳-۷-۳)-بقعه شيخ محمد انصاري ۱۰۰
(۳-۹)-قصرهاي (کانتور) تاريخي ۱۰۰
(۳-۹-۱)-قصر آينالو ۱۰۰
(۳-۹-۲)-کانتور وينق ۱۰۰
(۳-۱۰)-پلهاي تاريخي ۱۰۱
(۳-۱۰-۱)-پلهاي تاريخي خدآفرين ۱۰۱
(۳-۱۱)-گورستان اسکو ۱۰۱
(۳-۱۱-۱)-مسجد کلاسور ۱۰۲
(۳-۱۱-۲)-مسجد جامع کليبر ۱۰۳
(۳-۱۱-۳ )- حمام خزنه کليبر ۱۰۳
(۳-۱۲)-مکانهاي ورزشي ۱۰۳
(۳-۱۲-۱)-مکان سوارکار قرقيه ۱۰۳
(۳-۱۲-۲)-کوهستان بذ (کوهنوردي) ۱۰۴
(۳-۱۳)-صنايع دستي ۱۰۴
(۳-۱۳-۱)-قاليبافي ۱۰۵
(۳-۱۳-۲)-گليم و جاجيم بافي ۱۰۵
(۳-۱۳-۳)-فرشبافي ۱۰۵
(۳-۱۳-۴)-خورجين ۱۰۵
(۳-۱۳-۵)-ورني بافي ۱۰۶

فصل چهارم : روش تحقيق
(۴-۱)-نوع روش تحقيق ۱۰۸
(۴-۲)-ابزار جمع آوري داده ها ۱۰۸
(۴-۳)-نحوه استخراج داده ها ۱۰۹
(۴-۴)-اعتبار و روايي تحقيق ۱۰۹
(۴-۵)-شيوه هاي تجزيه و تحليل ۱۱۱
(۴-۵)-نمونه گيري ۱۱۱
(۴-۶)-واحد آماري ۱۱۲
(۴-۷)-محدوديتهاي تحقيق ۱۱۲

فصل پنجم : يافته هاي پژوهش و تحليل اطلاعات
(۵-۱)-آمار توصيفي ۱۱۵
(۵-۲)-آمار تحليلي ۱۸۴

فصل ششم:نتيجه گيري
(۶-۱)-خلاصه تحقيق ۲۲۷
(۶-۲)-نتيجه گيرى ۲۲۸
(۶-۳)-ارائه پيشنهادات ۲۲۹
(۶-۴)-منابع وماخذ ۲۳۳
(۶-۵)-فهرست پايان نامه ها ۲۳۹
(۶-۶)-ضمايم ۱۹۷

بررسي برخي ازعوامل موثر بر عدم جذب جهانگردان به كشور

قيمت فايل فقط ۱۲,۹۰۰ تومان

برچسب ها : بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر , جاذبه هاي توريستي , موانع جذب , جهانگردان , منطقه كليبر

 

دسته: مديريت هتلداري
بازديد: ۱۰ بار
فرمت فايل: doc
حجم فايل: ۱۸۵ کيلوبايت
تعداد صفحات فايل: ۲۳۴

امروزه صنعت توريسم در دنيا يكي از منابع مهم درآمدزايي و در عين حال از جمله پارامترهاي مؤثر در تبادلات فرهنگي بين كشورها مي باشد

قيمت فايل فقط ۱۲,۹۰۰ تومان

مسافرت و صنعت جهانگردي به عنوان بزرگترين و متنوع ترين صنعت در دنيا به حساب مي آيد. بسياري از كشورها اين صنعت پويا را به عنوان منبع اصلي درآمد، اشتغال، رشد بخش خصوصي و توسعه ساختار زيربنايي مي دانند. بويژه در كشورهاي در حال توسعه كه شكل هاي ديگر توسعه اقتصادي مثل توليد يا استخراج منابع طبيعي، از نظر اقتصادي به صرفه نيست، يا نقش چندان مهمي در صحنه تجارت و بازرگاني ندارد. به توسعه صنعت گردشگري توجه زيادي مي شود. بنابراين ترديدي نيست كه همه كشورهاي جهان تلاش مي كنند تا در رقابتي تنگاتنگ در پي بهره گيري از مزاياي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي برآمده و سهم بيشتري از درآمد و بالا بردن سطح اشتغال ناشي از بهينه سازي اين صنعت خدماتي در كشور خود داشته باشند.

صنعت گردشگري امروز در اغلب كشورهاي جهان، به ويژه جهان سوم، كليد اقتصادي به شمار مي رود تا جاي که در كشورها گردشگري بيش از ساير برنامه هاي توسعه در اولويت قرار گرفته است. و تلاش مي شود كه عواملي را كه در گسترش و رونق صنعت گردشگري مؤثرند شناسايي شوند. طرفداران صنعت جهانگردي بر اين باوردند كه اين صنعت مي تواند تنشهاي سياسي را كاهش دهد و براي صلح جهاني عامل تعديل كنده به حساب آ يد. در حالي که مرزهاي خارجي كشورها كم رنگ مي شود. پديده اي به نام «دهكده جهاني» معنا و مفهوم پيدا مي كند و بدين گونه دنيا روز به روز كوچكتر و افراد به هم نزديكتر و صميمي تر مي شوند.

در كشور ما كه عنايت به درآمدهاي غيرنفتي از سياستهاي ا قتصادي دولت محسوب مي شود. توسعه جهانگردي مي تواند به عنوان منبع درآمدزا و پربهره تلقي شود، كه در صورت برنامه ريزي صحيح قادر خواهد بود منبع ارزي قابل توجهي را در اختيار متوليان اقتصادي كشور قرار دهد. عواملي كه جهانگردان را وادار به انتخاب مكاني براي سياحت در كشورهاي خاورميانه از جمله ايران مي نمايد. مي توان به چند دسته تقسيم نمود كه از بين آنها مهمترين، وجود ويژگيهاي خاص بناها و مجموعه هاي تاريخي است. چرا كه اينگونه مكانهاي ويژه، مفاهيم واقعي زندگي و فرهنگ گذشتگان مردمان اين مرز و بوم را براي آنها بيان و يا ترجمه مي كند. جهانگردان براي رسيدن به چنين هدفي هرگونه هزينه و رنج سفري را از جان دل مي پذيرند. ولي آنچه حركت آنها را در اين راستا تسريع مي نمايد. وجود انگيزه هاي جنبي، سرگرميها، و وسايل راحتي جهانگرد است كه در مرحله دوم اهميت قرار مي گيرد. در اينجا چنانچه اين امر مورد توجه ويژه قرار نگيرد. و عملاً با فقدان يا كمبود آن روبرو باشيم يقيناً تأثير شديدي در ايجاد انصراف براي نيل به چنين حركتي خواهد داشت. بنابراين بايد نقاط ضعف اين صنعت در ايران شناسايي شود. تا شاهد رشد اين صنعت باشيم. هنگامي كه با عينك جامعه شناسي به صنعت جهانگردي مي نگريم. در مي يابيم كه جهانگردي يك ابزار گفتگوي فرهنگي و ايجاد تفاهم است كه در تمام طول تاريخ بشر تا عصر صنعت چنين بوده است. ولي چگونگي جلوه هاي جهانگردي از عصر صنعت تا به امروز اين اصل را از صورت عام و فراگير خود دور كرده است. صنعت با تمام جلوه هاي فني و اجتماعي خود بر جهانگردي هم مانند هر چيز ديگر اثرهاي آشكار به جا نهاده است. يكي از اثرهاي عمده اي كه صنعت جديد و پيامدهاي اجتماعي آن بر پديده جهانگردي فرو نهاده از معناهاي فرهنگي آن است. جهانگردي در عصر صنعت و ماشين بيش از آنكه يك حركت فرهنگي باشد يك حركت روانشناختي اجتماعي شده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب
مقدمه ۱
فصل اول : کليات
(۱-۱)-عنوان پژوهش ۴
(۱-۲)-بيان مسئله ۴
(۱-۳)-اهميت و ضرورت تحقيق ۶
(۱-۴)-اهداف پژوهش ۷

فصل دوم : چارچوب نظري ومفاهيم کليدي
(۲-۱)- تعريف مفاهيم ۹
(۲-۱-۱)-تعريف لغوي جاذبه ۹
(۲-۱-۲)-تعريف لغوي موانع ۹
(۲-۱-۳)-تعريف لغوي جهانگرد (توريست) ۱۰
(۲-۱-۴)-تعريف جهانگرد ديدگاههاي مختلف ۱۱
(۲-۲-۱)-تعريف لغوي جهانگردي ۱۲
(۲-۲-۲)-تعريف جهانگردي ازديدگاههاي مختلف ۱۲
(۲-۲-۳)-تعريف انواع مختلف جهانگردي ۱۳
(۲-۲-۴)-اشکال عمده جهانگردي ۱۴
(۲-۲-۵)-انواع مسافرت ۱۵
(۲-۲-۶)-انواع کلي جهانگردي ۱۶
(۲-۳)-آثار فرهنگي و اجتماعي جهانگردي ۱۷
(۲-۴)-چهارچوب تئوريکي پژوهش ۲۳
(۲-۴-۱)-فرضيه هاي پژوهش ۲۶
(۲-۴-۳)-تعاريف واژه ها و اصطلاحات ۲۷
مدل تحليلي پژوهش ۲۷
(۲-۵)-پيشينه تحقيق ۳۰
(۲-۵-۱)-پيشينه تاريخي صنعت توريسم ۳۰
(۲-۵-۲)-عهد باستان ۳۰
(۲-۵-۳)-قرون وسطي ۳۱
(۲-۵-۴)-رنسانس ۳۲
(۲-۵-۶)-انقلاب صنعتي ۳۲
(۲-۵-۷)-جهانگردي در زمان کنوني ۳۳
(۲-۵-۸)-تاريخچه جهانگردي در ايران ۳۴
(۲-۵-۹)-تحقيقات انجام شده در خارج از کشور ۳۶
)۲-۵-۱۰)-تحقيقات انجام شده در داخل کشور ۴۹
(۲-۶)-توريسم و جهاني شدن ۵۹
(۲-۶-۱)-ويژگيهاي جهاني شدن ۶۱
(۲-۶-۲)-عوامل مؤثر بر جهاني شدن ۶۲
(۲-۶-۳)-پيامدها وابزارهاي جهاني شدن ۶۲
(۲-۶-۴)-ابعاد جهاني شدن ۶۳
(۲-۶-۵)-واژه گردشگري الکترونيکي ۶۴
(۲-۷)-مفهوم جامعه شناسي جهانگردي ۶۷
(۲-۷-۱)-شيوه هاي شناخت جهانگردي ۶۹
(۲-۷-۲)-شناخت چند رشته اي جهانگردي ۷۳
(۲-۸)-سياستگزاري و برنامه ريزي گردشگري ۷۳
(۲-۸-۱)-تعيين استراتژيکي و سياستهاي گردشگري ۷۳
(۲-۸-۲)-سياستگزاري ۷۵
(۲-۸-۳)-برنامه ريزي ۷۸
(۲-۸-۴)-اهميت برنامه ريزي جهانگردي ۸۱
(۲-۸-۵)-مديريت ۸۴

فصل سوم : بررسي وضعيت جغرافيايي ، تاريخي ، سياسي ، فرهنگي و جاذبه هاي توريستي شهرستان کليبر
(۳-۱) -موقعيت جغرافيايي شهرستان کليبر ۸۷
(۳-۲)-بررسي پيشينه تاريخي شهرستان کليبر ۸۷
(۳-۳)-بخش اول : جاذبه هاي طبيعي شهرستان کليبر ۹۰
(۳-۳-۱)-آب و هوا ۹۰
(۳-۳-۲) -ناهمواريها ۹۱
(۳-۳-۳)-رودها ۹۱
(۳-۳-۴)-رودخانه ارس ۹۱
(۳-۳-۵)-کليبرچاي ۹۲
(۳-۳-۶)-ايلنگه چاي ۹۲
(۳-۴)-جنگلها و مراتع شهرستان کليبر ۹۲
(۳-۴-۱)-منطقه حفاظت شده ارسباران ۹۳
(۳-۴-۲)-آب هاي معدني ۹۴
(۳-۴-۳)-مخازن و معادن زيرزميني ۹۵
(۳-۵)-بخش دوم : جاذبه هاي تاريخي و فرهنگي شهرستان کليبر ۹۵
قلعه هاي تاريخي ۹۶
(۳-۵-۱)-قلعه بابک ۹۶
(۳-۵-۲)-قلعه آوارسين ۹۷
(۳-۵-۳)-قلعه پيغام ۹۸
(۳-۵-۴)-قلغه اغي ۹۸
(۳-۵-۵)-قلعه قلعه کندي ۹۸
(۳-۶)-برجهاي تاريخي شهرستان کليبر ۹۹
(۳-۶-۱)-برج کليبر ۹۹
(۳-۶-۲)-برج خانباغي ۹۹
(۳-۶-۴)-برج قارلوجا ۹۹
(۳-۷)-اماکن مقدّس و مذهبي ۱۰۰
(۳-۷-۱)-بقعه شاه قاسم ۱۰۰
(۳-۷-۲)-بقعه شاه حيدر ۱۰۰
(۳-۷-۳)-بقعه شيخ محمد انصاري ۱۰۰
(۳-۹)-قصرهاي (کانتور) تاريخي ۱۰۰
(۳-۹-۱)-قصر آينالو ۱۰۰
(۳-۹-۲)-کانتور وينق ۱۰۰
(۳-۱۰)-پلهاي تاريخي ۱۰۱
(۳-۱۰-۱)-پلهاي تاريخي خدآفرين ۱۰۱
(۳-۱۱)-گورستان اسکو ۱۰۱
(۳-۱۱-۱)-مسجد کلاسور ۱۰۲
(۳-۱۱-۲)-مسجد جامع کليبر ۱۰۳
(۳-۱۱-۳ )- حمام خزنه کليبر ۱۰۳
(۳-۱۲)-مکانهاي ورزشي ۱۰۳
(۳-۱۲-۱)-مکان سوارکار قرقيه ۱۰۳
(۳-۱۲-۲)-کوهستان بذ (کوهنوردي) ۱۰۴
(۳-۱۳)-صنايع دستي ۱۰۴
(۳-۱۳-۱)-قاليبافي ۱۰۵
(۳-۱۳-۲)-گليم و جاجيم بافي ۱۰۵
(۳-۱۳-۳)-فرشبافي ۱۰۵
(۳-۱۳-۴)-خورجين ۱۰۵
(۳-۱۳-۵)-ورني بافي ۱۰۶

فصل چهارم : روش تحقيق
(۴-۱)-نوع روش تحقيق ۱۰۸
(۴-۲)-ابزار جمع آوري داده ها ۱۰۸
(۴-۳)-نحوه استخراج داده ها ۱۰۹
(۴-۴)-اعتبار و روايي تحقيق ۱۰۹
(۴-۵)-شيوه هاي تجزيه و تحليل ۱۱۱
(۴-۵)-نمونه گيري ۱۱۱
(۴-۶)-واحد آماري ۱۱۲
(۴-۷)-محدوديتهاي تحقيق ۱۱۲

فصل پنجم : يافته هاي پژوهش و تحليل اطلاعات
(۵-۱)-آمار توصيفي ۱۱۵
(۵-۲)-آمار تحليلي ۱۸۴

فصل ششم:نتيجه گيري
(۶-۱)-خلاصه تحقيق ۲۲۷
(۶-۲)-نتيجه گيرى ۲۲۸
(۶-۳)-ارائه پيشنهادات ۲۲۹
(۶-۴)-منابع وماخذ ۲۳۳
(۶-۵)-فهرست پايان نامه ها ۲۳۹
(۶-۶)-ضمايم ۱۹۷

بررسي برخي ازعوامل موثر بر عدم جذب جهانگردان به كشور

قيمت فايل فقط ۱۲,۹۰۰ تومان

برچسب ها : بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر , جاذبه هاي توريستي , موانع جذب , جهانگردان , منطقه كليبر

دانلود پروژه و مقاله

منبع + ادامه مطلب
:

اين پست با نرم افزار بصورت اتوماتيک فرستاده شده است

براي خريد ايميل بفرستيد :
h16hossein@gmail.com

.

===

بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر
بررسي,,جاذبه,هاي,توريستي,و,موانع,جذب,جهانگردان,به,منطقه,كليبر
بررسي , ,جاذبه ,هاي ,توريستي ,و ,موانع ,جذب ,جهانگردان ,به ,منطقه ,كليبر
بررسي, , جاذبه, هاي, توريستي, و, موانع, جذب, جهانگردان, به, منطقه, كليبر
بررسي , , جاذبه , هاي , توريستي , و , موانع , جذب , جهانگردان , به , منطقه , كليبر
بررسي + + جاذبه + هاي + توريستي + و + موانع + جذب + جهانگردان + به + منطقه + كليبر
بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر



بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر,بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر,بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر,بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر + بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر,بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر | بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر,بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر ,بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر,بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر,بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر,بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر,بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر, بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر,بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر,بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر,بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر,بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر,بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر,

بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر

بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر

بررسي جاذبه هاي توريستي و موانع جذب جهانگردان به منطقه كليبر

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

دیدگاه شما در مورد این مطلب